Hit Thé Lights;

Zul Jamal.
Monday 9 July 2012, 07:55 , 0 comments
Please do not take him away from me :')
Nama budak kat atas tu Zul Jamal. Dia bf aku k. Macam mana kami kenal? Haaa! Korang mesti percaya cinta pandangan pertama tau? Sebab, itu betul. Kebanyakkan orang kata jngn percaya cinta pandangan pertama. Bagi aku, cinta pandangan pertama adalah cinta yang kekal abadi *jiwang siot* k. Aku kenal dia masa aku balik dari sekolah, dia dengan gang dia otw pergi jejantas. Masa tu, dia pakai baju hitam. Singlet hardcore like that sambil dengar lagu sambil pegang phone. Bila nampak dia lalu je, hati terus berdegup laju. Dup dap dup dap........ * i need a doctor * aku pula sambil jalan, kepala pandang ke arah kanan. Sebab masa tu dia pergi jalan belah kanan, aku belah kiri nak balik. Aku pandang dia, dia pandang aku. Wow fantastic baby! Mata ke mata, ke hati hati hati bibir ke bibir bicara janji~ Jiwangnya. K aku skip ah part aku kenal dia macam mana. Yg penting, dari bulan June sampai bulan July. I had a crush on you Zul Jamal. You know? Everyday kita text, as a friend, kita jumpa setiap jumaat. Lepak Mcd plaza. Asyik makan Mcflurry Oreo je pergi sana. First time kita pergi, aku belanja dia burger. Duit aku............... K.Wlaupun kawan aku taksuka dia. Dorg kata dia takhandsome, rambut karat whatever. Aku takpeduli. Kat mata aku, dia sempurna. Cececee